😎 بزرگ ترین دوره عزت نفس هوشیاری منتشر شد 🎉 مشاهده دوره

هوشیاری

سرمایه گذاری روی باورها و ارزش آن

سرمایه گزاری روی باورهایتان

در این مقاله به ارزش سرمایه گذاری روی باورهایتان و تغییر باورها به نفع خود می پردازیم .

باورهای شما سرنوشت شما را می سازد

روی باورهای خود سرمایه گذاری کنید باورهای شما سرنوشت شما را می سازد ارزشش را دارد که روی باورهای خود کار کنید. باورها همان برنامه ریزی ذهنی است که در ضمیر ناخود آگاه ما شکل گرفته است. تمامی رفتار، گفتار و کردار ما بر اساس برنامه درونی ما شکل گرفته است. برای تغییر برخی از رفتار ها و گفتار و حتی تغییر سرنوشتمان باید به تغییر باورها بپردازیم .سرمایه گذاری روی باورهایتان مهم ترین سرمایه گذاری عمرتان خواهد بود.

باورها سرنوشت ما را میسازند
باورها سرنوشت ما را میسازند

برای تغییر باورها نظم داشته باشیم

تا می توانید روی تغییر باورها سرمایه گذاری کنید وقت بگذارید و باور های مخرب خود را دربیاورید و آنها را شناسایی کنید گاهی ما فقط نگران و ناراحتیم حتی در ظاهر دلیلش را متوجه نمی شویم ولی وقتی به درون خود می رویم می بینیم که کلی باورهای تضعیف کننده داریم که باید باورهای قدرتمند کننده را جایگزین آن ها کنیم. و تکرار وتمرین را فراموش نکنیم در یک نظم خاص به تمرینات خود ادامه دهیم. در این مورد به مقاله باورهای محدود کننده مراجعه کنید. سرمایه گزاری روی باورهایتان ملزم به تمرین و یادگیری و ممارست زیادی است.

طرز فکر ما و شاد بودن ما و حتی لذت بردن، بر زندگی ما نقش بسیار مهمی دارد . البته شما باید از خوشبینی‌ های افراطی و زیاد از حد اجتناب کنید، چون این باورها به ظاهر مثبت ولی کنترل نشده عواقبی دارد. شما وقتی نتیجه دلخواه را نگیرید سرخورده می‌شوید پس روی افکاری سرمایه‌گذاری کنید که معقول باشند.

تکرار و تمرین

وقتی با تکرار و تمرین به تغییر باورها بپردازیم به تدریج متوجه تغییر در زندگیمان می شویم و از جایی که اگر کارمان را درست انجام دهیم تغییرات خود به خود اتفاق می افتد و پیشرفت شخصی شروع می شود. بنابر این روی باورهایتان کار کنید و آنها را تغییر دهید. مثلا باور این که ثروت ضد معنویت است انسان را به فقر و نابودی می کشد در این مثال شما می توانید باور خود را به این باور که من هر چه قدر ثروتمندتر باشم نزد خدا عزیز تر هستم و می توانم خدمت بیشتری به هم نوع های خود برسانم، کمک شایانی به تغییر زندگی شما و ثروتمند تر شدنتان می کندپس روی باورهای خود سرمایه گذاری کنید. در این مورد به مقاله ثروتمندترین اافراد چه باورهایی دارند؟ مراجعه کنید.و مقاله ای در سایت linked in در این مورد وجود دارد.

باورهای مثبت سرمایه های ما هستند
باورهای مثبت سرمایه های ما هستند

برخی از ارزشهای سرمایه گذاری روی باورهایتان

  • شما احساس بهتری نسبت به گذشته خواهید داشت.
  • شما به تدریج شاهد تغییرات را در زندگی خود خواهید بود.
  • افکار منفی کمتری خواهید داشت که به نسبت افکار مثبت قوی آنها را کم رنگ تر می کند.
  • کیفیت زندگی شما بسیار تغییر خواهد کرد
  • شما احساس باهوش بودن و توانا بودن می‌کنید
  • شما در زندگی از چالش‌ها نمی‌ترسید، می‌دانید که آنها آمده‌اند تا قدرتان را بیشتر کنند
  • امید دارید که چیزهای بهتری در راه است
  • یادگیری و آموزش دیدن را پیش می‌گیرید.

شاد و سعادتمند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

×