😎 بزرگ ترین دوره عزت نفس هوشیاری منتشر شد 🎉 مشاهده دوره

هوشیاری

حرف زدن با خدا را تمرین کنیم.

حرف زدن با خدا

حرف زدن با خدا باعث آرامش در وجود ما می‌شود. (چگونه با خالق خود حرف بزنیم.)

حرف زدن با خدا

ما همیشه دلمان می خواهد با کسی درد دل کنیم و حرف بزنیم و می خواهیم ساعتها بتوانیم صحبت کنیم تا آرام شویم تا هدایت بگیریم و خودمان را در مسیر درست قرار بدهیم ولی معمولا عزیزانمان در برابر ما بسیار عاطفی هستند و راهکارهای آنها ممکن است از سر دلسوزی و نگرانی باشد و با دوستانمان هم همین طور آنها هم از زاویه دید خود با ما حرف می زنند و همین طور هر شخص دیگری از زاویه دید خود با ما سخن می گوید.

همچنین در بسیاری از مواقع در زندگی در شادی‌ها غم‌ها و بحران یا مثلاً برای شروع کار جدید یا در بیماری خود یا عزیزانمان و یا در مسائل و مشکلات مالی یا بحران‌های عاطفی و… ممکن است لحظات طاقت فرسایی را تجربه کنیم. بهترین و آرامبخش‌ ترین راه این است که به خالق خود اعتماد کنیم و راه حل مشکل را از او بخواهیم تا به قلب و روح ما آرامش دهد و ما را به سمت مسیر درست هدایت کند.

اعتماد به خداوند و ارتباط با او
اعتماد به خداوند و ارتباط با او

قدرت درون

ما این قدرت را داریم که از تمامیت وجود خود کمک بگیریم، با حرف زدن با خدا و هدایت خواستن از او می توانیم دسترسی به اطلاعات داشته باشیم و مسیر درست را پیش برویم. این منبع عظیم که درون خود ما هست و ما دسترسی کامل به آن داریم می تواند ما را هدایت کند و در همه مواقع می توانیم از آن کمک بگیریم. تمام اطلاعات درون این منبع عظیم به طور کامل هست فقط ما باید برای دسترسی به آن اصولی را رعایت کنیم که به شما خواهم گفت .

در این مورد به مقاله عظمت قدرت کلام مراجعه کنید.

دسترسی به منبع

برای دسترسی به منبع که همان شهود ماست شرطش آرامش و وصل شدن است. اینکه در حالت کاملا بدون نگرانی در فرکانس خوب و بالا می توانید الهامات و شهود خود را دریافت کنید. بنابر این ما در حالت های مختلف فرکانسی باید ارتعاش خود را متعادل کنیم و در یک حالت تعادل باشیم. بنابر این مهم ترین نکته حفظ تعادل و برقراری آرامش ما است که می تواند ما را به نیروی درونمان وصل کند، از این همه دانش و الهامات درون استفاده کنیم. از طریق حرف زدن با خدا می توانیم به شهودمان وصل شویم تا درست تر تصمیم بگیریم.

خواسته های ما دارای ارتعاش است
خواسته های ما دارای ارتعاش است

تمرینی که باید دائما انجام دهیم

باید تمرین کنیم که دائما حرف بزنیم. اما به این معنا نیست که با دیگران و بیهوده صحبت کنیم، بلکه باید حرف زدن با خدا را تمرین کنیم و در مورد خواسته هایمان با او صحبت کنیم. خواسته های ما ارتعاشاتی دارد و بیشتر افراد فکر می کنند که در حال تفکر به خواسته هایشان هستند. آنها از درون هم فرکانس با خواسته هایشان نیستند آنها فقط به خواسته هایشان فکر می کنند. ولی در واقع ارتعاش قوی برای فقدان خواسته ها می فرستند. ارتعاش منفی نا خواسته آنها را از خواسته شان دور می کند.

تمرین

باید تمرین کنیم و با خدا صحبت کنیم
اگر غمی داریم می توانیم به او بگوییم
اما ناشکری باعث ایجاد انرژی منفی میشود.
می توانیم در حد درد دل با او سخن بگوییم ولی بیشتر در مورد خواسته هایمان حرف بزنیم.
ناشکری انرژی ما را منفی میکند

به این می گویند ایمان فعال.
یکی از راه ها ی ارتباط با خدا مراقبه هست که میتوانید شهود را راحت تر دریافت کنید.

سایت amazon توضیحاتی در این مورد وجود دارد.

شاد و سعادتمند باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

×