😎 بزرگ ترین دوره عزت نفس هوشیاری منتشر شد 🎉 مشاهده دوره

هوشیاری

ترس از شکست و طرد شدن عامل مخرب موفقیت ها است.

ترس از شکست و طرد شدن

ترس از شکست و طردشدن ترس های بزرگی است که عامل مخرب و بازدارنده موفقیت های انسان است.

عوامل ترس از شکست و طرد شدن

یکی از عوامل بازدارنده ترس از شکست و طرد شدن است که بارها همه ما تجربه اش کرده ایم و این به تنهایی اصلا بد نیست و بسیار طبیعی است ولی تا جایی که به طور طبیعی باشد بسیار خوب است ولی در غیر این صورت عامل بزرگ بازدارنده ما می شود و مانع رسیدن به اهداف مهم زندگی ما می شود بنابر این باید مراقب باشیم تا آنها را در زندگی خود بیش از حد بزرگ نکینم. و آگاه باشیم که ترس در وجودمان رخنه نکند. در این مورد به مقاله های مقاومت وافکار ما سرنوشت ما را می سازند هم مراجعه کنید.

ترس از شکست مانع پیشرفت است
ترس از شکست مانع پیشرفت است

افرادی وجود دارند که به علت ترس از شکست و طرد شدن تمایلی به شروع کار و چالش جدید ندارند،نمیتوانند نتیجه و عواقب شکست خود را بپزیرند.این ترس ها فرد را از نشان دادن توانایی باز می دارد و مانع پیشرفت میشود. گاهی این ترس ها ریشه در کودکی آنها دارد و شاید والدین انتظارات بیش از حد از فرزندان داشته اند و کودک برای جلب محبت والدین خود مجبور به رعایت آنها شده است و تحد فشار و اضطراب بوده

گاهی فرد یک تجربه شکست در گذشته داشته و از قرار گرفتن در شرایط مشابه جدید ترس دارد…. .

از شکست نتیجه بگیرید و نقاط ضعف خود را ببینید ،اهداف خود را دنبال کنید و مهارت های خود را افزایش دهید .

ترس یکی از باز دارندهای ذهنی است

ترس از شکست و طرد شدن دو ترس بزرگ زندگی انسانها است که در دوره موفقیت در 20 روز به آن پرداخته شده ترس از شکست خوردن و ترس از موفق نشدن به طور مداوم ما را از اقدام می ترساند اگر این کار را کنی فلان اتفاق می افتد و ممکن است موفق نشوی و اگر ممکن است شکست بخوری و در ترس از طرد شدن حس تایید طلبی و باورهای اشتباه و اینکه حتما باید دیگران شما را تایید کنند شما را از موفقیت باز می دارد و دیگری ترس از طرد شدن است که هردوی اینها مخرب و بازدارنده است.

طرد شدن به معنای طرد شخص نیست

به یاد داشته باشید طرد شدن از طرف دیگران به معنای طرد خودتان نیست
بلکه رفتار و گفتارتان را قبول ندارند
و این ذهنیت به تو کمک می کند که احساس بد نداشته باشی
در این کلیپ توضیحات کامل داده شده است که دعوت می کنم ببینید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

×