😎 بزرگ ترین دوره عزت نفس هوشیاری منتشر شد 🎉 مشاهده دوره

هوشیاری

تجلی خواسته ها چگونه است ؟

تجلی خواسته ها

در اینجا در مورد چگونگی تجلی خواسته ها، اقدامات ذهنی و عملی را که لازم است انجام دهیم به شما می گوییم.

همه ی انسانها خواسته های زیادی دارند. همه آرزوهایی دارند که برایشان بسیار جذاب و دوست داشتنی است و به آنها انگیزه زندگی می دهد. ولی چه اتفاقی می افتد که بعضی ها از خواسته شان دست می کشند و به خود که می آیند می بینند که بیشتر عمرشان گذشته ولی هنوز به هیچ چیزی از آنچه که می خواستند نرسیدند. ولی عده ای هم هستند که بسیار موفق اند و به خواسته های خود رسیده اند. دیگران بدون مطالعه فکر می کنند که شرایط کشور و اطرافیان و هر چیز دیگری در آنها باعث موفقیت و تجلی خواسته هایشان شده است.

تجلی خواسته ها
تجلی خواسته ها

جهان بر اصل کشش است

جهان بر اصل جاذبه و کشش است. هیچ مانع و دافعه ای وجود ندارد. در جهانی که بر اصل کشش است چیزی به نام مانع و باز دارنده وجود ندارد. همه چیز بر اصل کشش و جاذبه است. انسان ها هر چه بیشتر پدیده های نا خواسته را پس بزنند از نظر ارتعاشی بیشتر با آنها هماهنگ می شوند و ناخواسته ها را به تجارب زندگیشان می آورند. شما هر چه بیشتر به دفاع از باورهایتان بپردازید، اصل کشش شما را به آن واقعه نزدیک تر می کند. هر چه شما توجه بیشتری به نا خواسته های خود نشان دهید. بیشتر آنها را بر اساس اصل کشش به سوی خود جذب می کنید. در رابطه با موضوعات نا خواسته فقط باید در حدی به آنها توجه کرد که ما را به سمت خواسته ها هدایت کند و در مرحله بعد بلافاصله بطور عامیانه باید بی خیالشان شد و رهایشان کرد.

تمرکز روی تجلی خواسته ها

تمرکز خود را روی خواسته هایتان بگذارید هر کاری که موجب می شود تمرکز بیشتری روی خواسته های خود داشته باشید انجام دهید. مثلا در باره آن بنویسید یا صحبت کنید. و یا حتی نقش آن را بازی کنید انگار به آن رسیده اید. حس و حال خود را ببینید وقتی به آن خواسته رسیده اید چگونه است. این را به صورت یک بازی ببینید. سعی کنید که هیچ مقاومتی در این مورد نداشته باشید. و بعد آن را رها کنید خود را رها و آزاد در عمق بازی ببرید. مثل بازیگران کاملا در نقش خود فرو بروید و ببینید که به خواسته ی خود رسیده اید.

در مورد رسیدن به خواسته ها توضیحات بیشتر را در مقاله رسیدن به خواسته ها دنبال کنید. حالا که به هدف خود رسیده اید چه حسی دارید. فقط لذت ببرید. و شادی و لذت خود را کاملا احساس کنید. این لذت بردن بسیار مهم است.

ماهیت قیاسی ضمیر نا خود آگاه

فکر میکنید چرا دیدن تصویر خود در حال لذت بردن از رسیدن به هدف نکته مهمی است؟ چون ضمیر ناخود آگاه ما ماهیت قیاسی دارد. و همیشه در حال مقایسه بین رنج و لذت است. از رنج کشیدن بیزار است و دنبال لذت بردن است. شاید این سوال پیش بیاید که پس چرا مثلا ورزشکاران و انسانهای موفق با تلاش و کوشش و شاید به زعم بعضی رنج هایی که کشیده باشند ولی برای آنها شیرین است. چون در حین انجام آنان فقط پایان زیبای تلاش هایشان و موفقیت را می بینند و لذت می برند. در اینجا ضمیر نا خود آگاه هم بخاطر تکرار افکار لذت بخش نتایج دلخواه را خلق می کند و تجلی خواسته ها اتفاق می افتد.

برای تجلی خواسته ها پایان لذت بخش را ببینید

بعضی از افراد فقط در رویا فرو می روند و تلاشی نمی کنند و در این حالت تصویر سازی این عده درست نبوده است .چون تصویر سازی درست انسان را به حرکت وا می دارد. به انسان انگیزه می دهد. تلاش فیزیکی همراه با لذت و افکار مثبت به جا می گذارد. همیشه انتهای کار خود را ببیینید. به ترس ها و مشکلات و چگونگی تجلی خواسته ها فکر کنید. به نتیجه ی شیرین پایانی بیندیشید که چه دستاورد های لذت بخشی خواهید داشت و شما با رسیدن به این خواسته به چه اهدافی دست پیدا خواهید کرد. من با مثالی این را برایتان واضح و روشن می کنم.

تصویر سازی به همراه تلاش کردن برای رسیدن
تصویر سازی به همراه تلاش کردن برای رسیدن

مثال

برای مثال شما می خواهید آموزش رانندگی ببیینید ولی ترس شما از تصادف و … باعث می شود علی رغم علاقه ی شما هیچ اقدامی برای آموزش نکنید.
حالا بیایید بررسی کنید که با مهارت شما در رانندگی چه دستاوردهایی خواهید داشت؟ ببینید اگر شما مهارت زیادی در رانندگی پیدا کنید به مکانهای تفریحی که دوست دارید میروید. در اتومبیل خود موسیقی لایت و زیبایی پخش می شود و شما با لذت گوش می دهید و رانندگی می کنید. دوست صمیمی شما در کنارتان نشسته و کلی با ذوق شما را تحسین می کند. شما به راحتی و با شجاعت و مهارت زیاد رانندگی می کنید. از مناظر اطراف لذت می برید. با دوست خود گفتگو می کنید.
هر چه بیشتر بتوانید واضح و شفاف ببینید خودتان را که رانندگی شجاعانه و با مهارتی دارید ببینید. بشنوید صدای دوستتان را که صحبت های لذت بخشی با هم می کنید. احساس زیبای خود را که لذت می برید حس کنید.
شما به خواسته تان نزدیک تر می شوید انگیزه خود را بالاتر میبرید .تلاش بیشتری می کنید تا مهارت رانندگیتان بیشتر شود.

کلید تجلی خواسته ها

کلید تجلی خواسته ها رها کردن است و احساس خوب داشتن و از همه مهم تر لذت بردن است که ذوق و شوق می آفریند. این شاه کلید را که موهبتی است از دست ندهید. از حواس پرتی ها (موبایل ،اخبار، افکار منفی و……..) دوری کنید. خودتان را مقید کنید روی خود متمرکز باشید. روی شادی هایتان تمرکز کنید.خودتان را از اقشار کلی جامعه جدا کنید. چون اکثر جامعه آن چه را که می بینند می پذیرند. و ذهنشان توسط دیگران کنترل می شود و خودشان کنترلی بر افکار خود ندارند. و نتایجی را که می گیرند که بیشتر افراد جامعه می گیرند. اگر می خواهید نتایج دلخواه خود را بگیرید باید خود را ازنظر ذهنی از کلیت جامعه جدا کنید. باید به آنچه که نمیبینید ایمان داشته باشید تا تجلی خواسته های شما اتفاق بیفتد. مقاله سایت Oprah Daily مطالب مفیدی در این مورد دارد.

موفق و پایدار باشید… .

دیدگاه‌ها (0)

*
*

×